drrezvani

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لیفت سینه

لیفت سینه یا ماستوپکسی به عملی گفته میشود که در آن حالت افتادگی سینه ها را با بالا بردن از بین خواهند برد. بالا رفتن سن و یا شیر دادن کودک از عواملی هستند که سینه ها به مرور زمان سفتی و فرم طبیعی خود را از دست داده و باعث شل شدن سینه ها خواهد شد . لیف سینه یا ماستوپکسی یک روش موثر و مفید جهت بالا بردن و فرم دادن سینه ها بوده که امروزه مورد استفاده قرار میگردد.
نتایج عمل جراحی لیفت سینه بعد از جراحی کاملا قابل مشاهده است و میتواند باعث پیدا شدن ظاهری زیبا و جوان تر، بهبود اعتماد به نفس شما و در رضایت از بدنتان نقش مهمی داشته باشد.
لیفت سینه در بین زنانی که دچار سرطان سینه میباشند بسیار مهم تلقی خواهد شد. حدود 11 درصد از زنان ایرانی دچار شایع ترین سرطان یعنی سرطان سینه هستند ، زنانی که مجبور هستند با انجام عمل ماستکتومی یا برداشتن سینه با این بیماری مقابله کنند. اما عمل لیفت سینه میتواند اعتماد به نفس این بیماران را به آنها برگردانده و باعث زیبایی ظاهر آنها شود.
تحقیقات پزشکی نشان داده است که زنان مبتلا به سرطان سینه بعد از عمل ماستکتومی ، روحیه خود را از دست داده و اعتماد به نفسشان پایین می آید اما بعد از انجام دادن عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی درصد موفقیت و بهبودی بالا رفته و به طور کامل بر سرطان خود غلبه خواهند کرد.

منبع:لیفت سینه

drrezvani...
ما را در سایت drrezvani دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drrezvani drrezvani بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 12:01